Zilele acestea am citit mai multe articole legate de incidentul cu taximetristul care din motive necunoscute a batut o fata care se intorcea din club si a lasat-o inconstienta in apropierea casei ei.
E ingrozitor ce i s-a intamplat fetei, dupa cum zicea cineva, dereglatul acela pune trist in taximetrist. Si e o problema uriasa daca nu va fi identificat, e liber pe strazi si oamenii inca se urca in masina lui.
M-am bucurat insa sa dau peste acest comentariu, legat de cat de util e sa faci sesizare la OPC (Oficiul pentru Protectia Consumatorului) sau la Politie:
"Sesizare in care ti se da numar de inregistrare nu e chiar vrajeala. Am sunat la protectia consumatorului, semnaland o neregula la Carrefour. Au rezolvat problema, m-au sunat inapoi, apoi m-a sunat si Carrefour spunandu-mi sa ma duc sa verific ca totul e ok acum, si sa mai cumpar de la ei. Da, Romania, Bucuresti.
–––––
Cu sau fara legatura: am un prieten politist. Orice sesizare facuta la ei, daca nu e rezolvata ramane ca “AN” (autor necunoscut) sau “dosar in lucru”. Cu cat au mai multe din astea, cu atat primele, bonusurile, etc.-urile scad. :) So, reclamati! Orice mic rahat care nu respecta legea, reclamatie. "
Cristi
Cat despre mine, am incercat o singura data sa sun la OPC si mi s-a parut un proces prea birocratic, care nu parea sa conduca la vreun rezultat, asa ca am renuntat pe parcurs.
Comentariul acesta mi-a dat insa incredere si sper sa va dea si voua.
Asa ca da, are rost, sesizati!
3 Comentarii
Unele lucruri s-au schimbat, pe loc, sau a 2a zi. Altele habar nu am.
Daca tacem, daca ne lamentam si gasim scuze, nu vom vedea solutiile. Sunt 2 cai diferite in viata pe care putem merge: pe calea scuzei sau pe calea solutiei; iar eu sunt om de actiune.