Mi-a imprumutat o colega de birou o carte de la Editura Corint. Nu stiu voi cum sunteti dar eu, desi nu judec o carte dupa coperti, o cam judec dupa editura.
Taschen, Rentrop & Straten, Rao s.a. - good, Corint, Teora sau alte edituri care scot de obicei manuale scolare - not good.
Am avut insa parte de o surpriza. Mi-a placut cartea asta si nu a fost deloc un manual plictisitor. Daca vreti sa aflati cum va puteti converti vizitatorii sau utilizatorii site-ului in cumparatori,
cititi pe blogul meu de reviewuri la carti de afaceri - marketing, cele mai interesante idei din Cum sa vinzi mai mult pe Internet scrisa de David Boronat si Ester Pallares.
4 Comentarii
Banii toti vor merge la copii sarmani , eu fiind cel mai sarman copil pe care al cunosc... Deci eu zic sa nu ratati oferta. :))))
PS... Si nici macar nu am citit cartea...inca :)))))
Trebuie sa ai un sistem prin care sa transformi vizitatorii websitului in clienti multumiti.
Trebuie sa promovezi beneficiile produsului, nu produsul in sine.
Majoritatea oamenilor spune acelasi lucru: firma mea e cea mai buna, produsul meu e cel mai tare.
Si prin asta nu atragi deloc oamenii, pentru ca vorbesti despre ce vrei tu, nu despre ce vor ei.
Trebuie sa vorbesti despre dorintele irationale, despre fricile oamenilor.
Oamenii vor plati de 2 ori mai mult pentru a inlatura (a evita) o durere decat pentru a obtine un beneficiu.
Trebuie sa le arati(inainte de a-ti cumpara produsul) cum se va schimba viata lor, dupa ce vor folosi produsul tau.
Intra si descarca GRATUIT ghidul Happy Online Customers
http://www.auto-pilot-profits.mug.ro/
Trebuie sa ai un sistem prin care sa transformi vizitatorii websitului in clienti multumiti.
Trebuie sa promovezi beneficiile produsului, nu produsul in sine.
Majoritatea oamenilor spune acelasi lucru: firma mea e cea mai buna, produsul meu e cel mai tare.
Si prin asta nu atragi deloc oamenii, pentru ca vorbesti despre ce vrei tu, nu despre ce vor ei.
Trebuie sa vorbesti despre dorintele irationale, despre fricile oamenilor.
Oamenii vor plati de 2 ori mai mult pentru a inlatura (a evita) o durere decat pentru a obtine un beneficiu.
Trebuie sa le arati(inainte de a-ti cumpara produsul) cum se va schimba viata lor, dupa ce vor folosi produsul tau.
Intra si descarca GRATUIT ghidul Happy Online Customers
http://www.clientifideli.com