In timp ce unele produse e suficient sa le asezi pe un raft intr-un magazin, altele au nevoie de publicitate ca sa se vanda. Nu ma refer la produsele proaste ci la acele produse bune, doar ca noi sau mai putin cunoscute.

Eu cred ca oamenii iubesc publicitatea. In special promotiile. Doar ca nu orice fel de publicitate, numai cea care le spune ceva interesant pentru ei.

Daca iti cauti o pereche de cizme cred ca ai pupa pe cineva care ti-ar da un pliant cu reduceri de preturi la un magazin care produce cizme pe placul tau si de care uitasei sau n-ai stiut niciodata.

Si mai sunt acele reclame asa de frumos realizate ca te fac sa stop and stare, dar cum de obicei nu cumperi produsul marketat, frumoasa reclama maxim va creste popularitatea brandului.

Din pacate multi oameni din marketing fac spam. Ca asa a cerut seful luna asta, sa se trimita newsletter la baza de date cu n sute de mii de adrese de firme, sau ca e o varianta mai simpla decat sa gasesti 10 din cei mai probabil interesati oameni.

Se merge mult pe "cine stie, poate e interesat" si cu ocazia asta imi fac culpa mia fiindca si eu gandesc cateodata asa.

N-am inventat noi spamul: inainte de internet si de newslettere se trimiteau faxuri si plicuri, dar la noi (cel putin la birou daca nu in toata firma) se poate opri. De azi sa contactam numai oameni nu 10% ci 90% interesati.

Pentru ca oamenii sa iubeasca in continuare publicitatea dar ca sa ne iubeasca si pe noi.