Teoria pe care o invat eu prin facultatea de la Romana zice ca pentru a vinde bine ceva, trebuie sa creezi o legatura emotionala intre client si produs.

De aici toate reclamele cu oameni fericiti, cu bunici si nepotei, indragostiti si cereri in casatorie. Cu cat clientul simte o emotie mai puternica, cu atat el isi va dori mai mult sa cumpere acel produs.

Surprinzator, teoria merge chiar si daca emotiile sunt negative (Asa imi explic eu de ce blogul Eloei are asa multi cititori). It's human nature to fallow your feelings.

Sunt mai multe legi ale firii umane care pot fi exploatate pentru a vinde bine un produs. Una dintre ele este faptul ca ne plac surprizele, lucrurile imprevizibile, si devenim aproape dependenti de oamenii/produsele care ne surprind mereu cu ceva nou.

Par example, de cea mai mare crestere a vanzarilor pe piata bauturilor din Asia s-au bucurat bauturile Anything si Whatever. Parte interesanta e ca nimic de pe ambalajul cutiei nu iti da vreun indiciu asupra aromei pe care o vei gasi in interior.

"Anything" e o bautura acidulata care poate fi: Cola, Cola cu lamaie, bere,.. iar “Whatever” e o non-carbogazoasa ca - ice tea de lamaie, apple tea etc.

Ideea e extrem de utila si pentru nehotaratii care afirma mereu ca ar bea orice, ca le e indiferent ce li se serveste. Aveti aici reclama la produs :)



Ma gandesc ce-ar fi daca de exemplu nu ti-ar placea berea,
ai da 2 euro stiind ca exista posibilitatea sa nimeresti ceva ce nu-ti place?