Site-urile cu reduceri de grup: Kuponiada, FunDeal..

Primul, sau cel putin cel mai cunoscut site cu reduceri de grup din afara: Groupon, a devenit faimos dupa ce detinatorul a refuzat o oferta de preluare de 6 miliarde de dolari din partea Google.

Ce fac de fapt site-urile cu reduceri de grup: strang o baza mare de abonati si promoveaza spre ea oferte cu pana la 90% discount. Daca oferta se activeaza - se atinge numarul minim de comenzi, atunci toata lumea e fericita:

abonatul beneficiaza de reducere, cei care isi promoveaza produsele si serviciile prin site castiga bani, clienti noi si expunere, iar cei cu site-urile castiga un comision de la 5 la 50% din oferta finala.

Mai intai au aparut copiatorii groupon-ului american, apoi copiatorii de site-uri cu reduceri de grup romanesti si astfel intre timp au aparut si la noi, asa, cam 70 de site-uri din acestea, dupa numarul de fani Facebook cele mai populare parand a fi: Kuponiada, FunDeal, GoldenDeals, Coolbuy, DealFever, e-redus, Zumzi..


Initial te abonai la fiecare din aceste site-uri pentru a nu rata ofertele, acum te poti abona direct la site-uri agregatoare ale tuturor ofertelor site-urilor de reduceri de grup: Cautareduceri, Redutti..

Cam asta e pe scurt povestea site-urilor cu reduceri.

Pentru mine ca abonat
e deranjant sa primesc zeci, sute de oferte zilnice pe mail. Nu am timp si cateodata nici chef sa vanez reducerea care ma intereseaza. De aceea m-ar interesa sa primesc oferte cat mai pentru mine. Primul pas s-a facut, au aparut site-uri sau sectiuni ale site-ului specializate pe orase.

Mi-ar placea insa sa mi se trimita doar oferte din anumite domenii si zone, de ex: reduceri la excursii spre destinatii alese de mine, reduceri la bilete de film la cinematografe alese de mine, reduceri la consultatii la medic de specialitate aleasa de mine si in zona din oras aleasa de mine, un fel de abonare avansata, cu cat mai avansata cu atat mai bine.

Nu e suficient sa imi permiti sa fac sugestii cu ce oferte sa apara pe site, vreau sa primesc oferte doar cu ce ma intereseaza. In cel mai rau caz o sa ma limitez in a urmari ofertele unui singur site de reduceri de grup dupa ce aproximez care dintre ele trimite mai des oferte apropiate de ariile mele de interes. Dar e o varianta destul de trista.

Pentru mine ca firma interesata de promovare prin site-urile de reduceri de grup, e important ca tu ca site de reduceri sa iti pui un comision cat mai mic, sa imi oferi o expunere cat mai mare si sa ma ajuti in conceperea ofertei chiar si cu poze si continut. Pe langa asta mi-ar placea ca pe baza experientelor anterioare sa imi poti recomanda ziua cea mai buna pentru a imi promova oferta.

In incheiere, e interesant de urmarit cum vor schimba site-urile de reduceri de grup obiceiurile de consum ale populatiei active pe internet. De ex cu siguranta o sa creasca cererea de carduri pentru plati online astfel ca daca ar fi sa lansez eu un site de reduceri de grup as incepe prin crearea unei colaborari cu o banca. Dar cum nu am timp, va rog, serviti ideile si sa va fie de bine.

4 comments:

Ionutz spunea...

Aceeasi problema am avut si eu, dar am gasit un centralizator care iti permite personalizarea - 123reduceri.ro. Acum primesc numai oferte pentru fotbal, catarare si calarie. Si imi place ca nu-mi trimit email daca nu exista oferte de tipul asta!

Bogdan spunea...

Corect!

Oferte Tari spunea...

a mai fost lansat un site de reduceri, se poate vedea pe www.ofertetari.com

Diana spunea...

In data de 9 ianuarie 2012 am facut comanda pe site-ul MyDeals.ro de o masuta de laptop, in valoare de 45 RON.


Dupa diverse convorbiri cu furnizorul, a ramas ca masuta sa imi fie livrata in data de 13 aprilie 2012 (am vorbit cu dansul in repetate randuri si am inteles ca au fost niste probleme cu fabricarea acestor masute, insa am fost de acord intr-un final sa astept)

Astazi l-am contactat din nou pe dansul si mi-a comunicat faptul ca dvs nu ati platiti nici unul din aceste vouchere, prin urmare nu poate face livrarea.

Prin urmare, dupa 4 luni de asteptare, masuta nu mi-a ajuns, din cauze externe, care au legatura cu proasta gestionare a lucrurilor, si nici banii nu mi s-au returnat.

Am incercat sa ii contactez pe cei de la MyDeals pe nr de tel 0746.933.257. insa nu mi s-a raspuns.
Urmatorul pas este reclamatie direct la Protectia Consumatorului pentru frauda si nerespectarea obligatiilor de plata, si publicitatea bine-meritata pe forumuri si in cercurile cunoscutilor, pe Facebook si pe toate blogurile dedicate acestor reclamatii.

Eu, ca si client, ma consider ca trebuia sa fiu anuntata din timp de nerespectarea platilor, ca sa pot lua masurile care se cuvin, insa nu am fost contactata in nici un moment in aceasta privinta, ba mai mult, nu mi se raspunde nici la e-mailuri. Cu siguranta a fost prima si ultima oara cand fac comanda de pe acest site, NU RECOMAND deoarece neseriozitatea este dusa la cote maxime!

Neavand absolut nici un raspuns timp de 4 LUNI referitor la comanda mea, mailurile au fost ignorate cu desavarsite, nimeni nu raspunde la acel telefon, dimpotriva, mi se respinge, ultima solutie a fost reclamatia la OPC! Am fost astazi la OPC cu toate dovezile impotriva acestui site, asa ca va rog sa faceti si dvs acelasi lucru! Am postat si pe Facebook pe site-ul lor http://www. facebook.com/MyDeals.ro toate reclamatiile mele, insa mi-au fost sterse! Patronul este Mihai Gabriel Marginean, Str. IOVITA 12 BUCURESTI, si se va trezi cu o bine meritata amenda! Imi voi recupera banii chiar de-ar fi sa merg pana in panzele albe, si le voi face pe internet publicitatea pe care o merita... NU trebuie sa mai acceptam atata nesimtire crasa si bataie de joc! Daca aveti nevoie de detalii legate de firma "stimabilului" va rog sa imi scrieti pe acest site. Cei de la OPC mi-au dat dreptate si deja au inceput procedurile! Nu ne putem lasa calcati in picioare de un neica nimeni care habar nu are de minime reguli de bun simt in ceea ce priveste relatia cu clientii! Aceste tepe incredibile trebuie sa dispara si acest personaj Mihai Gabriel Marginean trebuie tras la raspundere in fata legii. Conditiile generale de vanzare a acestor vouchere, si nu numai ca sunt incomplete, dar sunt si ambigue, si pe asta probabil mizeaza si "stimabilul". Va invit sa faceti reclamatie la OPC, acesta fiind primul pas, eu deja am facut acest lucru si am prezentat toate dovezile (copii de ecran ale voucherului, copii de ecran ale conditiilor de achizitionare a voucherelor, date despre firma, extras de cont care reprezinta dovada platii). Am luat deja legatura cu furnizirul caruia nu i s-au platit nici unul din aceste vouchere si i-am solicitat o declaratie, deoarece sunt hotarata sa merg si mai departe in demersurile mele. Reamintesc faptul ca nu numai mailurile si apelurile sunt ignorate cu desavarsire, dar reclamatia mea facuta pe Facebook a fost stearsa, prin urmare exista cineva care are timp sa citeasca toate aceste lucruri! Astfel de tepari trebuie sa dispara odata pentru totdeauna!