Astazi se implineste o luna de la cununia civila si e ocazia perfecta pentru a povesti cum am petrecut luna de miere. (Hmm, poate trebuia sa postez mai intai un articol despre faptul ca m-am casatorit? Ei, tineti voi pasul.. :D )

Valea lui Stan

Aproape casatoriti. Cu 2 zile inainte de cununie, Andrei (barbatul asta frumos din poza care imi e acum sot) ma duce intr-o excursie surpriza pe Valea lui Stan, un traseu mediu spre dificil care pare un fel de proba finala inainte de casatorie :))

Traseul e solicitant si nu toata lumea reuseste sa treaca mai departe. Salvamontul care ne insotea se intoarce cu o persoana accidentata. Avem insa si persoane mai in varsta din grup care se descurca foarte bine si imi dau si mie curaj.

Trecem peste rauri, peste scari cu hau sub ele.. Andrei nici nu e echipat corespunzator dar se descurca mai bine ca mine si se distreaza ca batranelul din Squid Game la primul joc :))

Peste cateva ore reusim sa ajungem in poienita insorita de unde drumul e doar la vale spre barajul Vidraru. Din fericire pe ursul din poza il vedem abia dupa ce ne urcam in autocar :D

Padina si Sinaia

Dupa cununie plecam la Cabana Padina din Muntii Bucegi, unde refacem drumetiile de cand am fost prima oara aici.

Nu mai e la fel de cald ca la prima vizita, dar ne incalzim cu vin fiert, afinata, mamaliga, mangaiat uriasi pufosi..

Spionam cu telescopul turistii de la Babe si Sfinx..

Ajungem si in locuri noi ca Turbaria Laptici.

Ne bucuram de vizita la geam a unor oite plimbarete.

Iar in Sinaia vizitam Pelesul, care nu stiu cum, Andrei inca nu il vazuse!

Hunedoara

Incheiem luna cu o alta excursie, de data asta in locuri complet noi, care nici nu stiam ca exista in Romania. As zice ca a fost punctul culminant al lunii de miere, dar la cate poze o sa urmeze cred ca se va intelege de la sine.

Am vizitat de exemplu Pestera Bolii, pe cat de uratel numele pe atat de frumoasa pestera, cu picturi vechi de 40.000 de ani, si surprinzator de bine ca temperatura inauntru. Cu rau care trece prin ea. Un fel de confort 1 pe vremea pesterilor as zice.

Cheile Banitei:

Unii colegi de excursie echipati cu cizme au luat-o direct prin apa. Noi am mers ajutandu-ne de lanturi. Aventuros tare in unele locuri, noroc cu incaltamintea potrivita.

I Giardini di Zoe, sau cel mai italian loc din Romania, Gradinile din Banpotoc:

Manastirea Horezu unde am gasit o nebunie de Echeveria, planta mea preferata:

Geoagiu Bai, Cascada Clocota:

Cetatea Calnic:

Am apucat intr-o seara sa ne plimbam putin si prin Hunedoara, sa vedem Castelul.

Si uite asa a trecut prima luna de casnicie. Vorba unui comedian: "coming and going" :))

La excursia din Hunedoara soferul de autocar si-a dat seama imediat ca suntem proaspat casatoriti. Sper sa dam impresia asta si peste multi multi ani de acum inainte.