De curand am vazut o reclama care instiga la ura. Nu o sa o mentionez fiindca nu merita atentia noastra, dar m-a facut sa apreciez mai mult reclamele si campaniile care au un scop bun. Pe urmatoarele le-am gasit intr-o carte numita Good advertising, din cate imi amintesc, si mi s-au parut geniale:
Campanie impotriva vorbitului la telefon cand esti la volan - in timp ce urmareai un video in care vedeai imaginile ca si cum erai la volan, erai sunat pe numarul de telefon obtinut anterior de la prietenul care ti-a trimis clipul, iar daca raspundeai atunci in video avea loc un accident.
Un site de donatii unde vedeai copii, ca cei care urmeau sa primeasca ajutorul tau, si puteai sa le pui virtual in farfurie un fel de mancare - vazand cat ar costa ca sa l-il asiguri.
O campanie de donatii pentru nevazatori, bazata pe faptul ca se intampla multora sa uite sa isi blocheze telefonul si acesta sa sune din greseala la prima persoana din agenda. Campania implica doar sa iti salvezi in telefon numarul special ca "A blind call" costul fiind acelasi cu al unui apel obisnuit, doar ca banii nu se mai iroseau ci se duceau spre o asociatie de nevazatori.
Un semnal de alarma privind cat de usor este sa iti fie pus un drog in bautura atunci cand esti intr-un bar. Mai multe persoane in cluburi, in urma unor momente cand nu au fost atente la bautura lor, s-au trezit cu umbrelute in pahar ca cea de mai jos:
O campanie Coca Cola ce vrea sa ne aduca aminte de faptul ca oamenii sunt buni si ca depinde de noi daca ne vom consuma energia plangandu-ne de cei corupti dintr-o tara, dandu-le atentia pe care nu o merita, sau ii vom lauda cu ea pe cei care fac fapte bune, ca donarea de sange. Raportul oamenilor buni e mai mare decat te-ai astepta.
Campanie impotriva vorbitului la telefon cand esti la volan - in timp ce urmareai un video in care vedeai imaginile ca si cum erai la volan, erai sunat pe numarul de telefon obtinut anterior de la prietenul care ti-a trimis clipul, iar daca raspundeai atunci in video avea loc un accident.
Un site de donatii unde vedeai copii, ca cei care urmeau sa primeasca ajutorul tau, si puteai sa le pui virtual in farfurie un fel de mancare - vazand cat ar costa ca sa l-il asiguri.
In mijlocul stirilor de la un canal tv, un copil negru intra in fuga si le lua de pe pupitrul prezentatorilor paharul de apa si il dadea peste cap, plecand iar in fuga. Cum v-ati dat seama campania vroia sa atraga atentia asupra problemelor cu apa din Africa.
O campanie de donatii pentru nevazatori, bazata pe faptul ca se intampla multora sa uite sa isi blocheze telefonul si acesta sa sune din greseala la prima persoana din agenda. Campania implica doar sa iti salvezi in telefon numarul special ca "A blind call" costul fiind acelasi cu al unui apel obisnuit, doar ca banii nu se mai iroseau ci se duceau spre o asociatie de nevazatori.
Un semnal de alarma privind cat de usor este sa iti fie pus un drog in bautura atunci cand esti intr-un bar. Mai multe persoane in cluburi, in urma unor momente cand nu au fost atente la bautura lor, s-au trezit cu umbrelute in pahar ca cea de mai jos:
O campanie Coca Cola ce vrea sa ne aduca aminte de faptul ca oamenii sunt buni si ca depinde de noi daca ne vom consuma energia plangandu-ne de cei corupti dintr-o tara, dandu-le atentia pe care nu o merita, sau ii vom lauda cu ea pe cei care fac fapte bune, ca donarea de sange. Raportul oamenilor buni e mai mare decat te-ai astepta.
0 Comentarii