Are rost sa faci sesizari la OPC sau la Politie?


Zilele acestea am citit mai multe articole legate de incidentul cu taximetristul care din motive necunoscute a batut o fata care se intorcea din club si a lasat-o inconstienta in apropierea casei ei.

E ingrozitor ce i s-a intamplat fetei, dupa cum zicea cineva, dereglatul acela pune trist in taximetrist. Si e o problema uriasa daca nu va fi identificat, e liber pe strazi si oamenii inca se urca in masina lui.

M-am bucurat insa sa dau peste acest comentariu, legat de cat de util e sa faci sesizare la OPC (Oficiul pentru Protectia Consumatorului) sau la Politie:

"Sesizare in care ti se da numar de inregistrare nu e chiar vrajeala. Am sunat la protectia consumatorului, semnaland o neregula la Carrefour. Au rezolvat problema, m-au sunat inapoi, apoi m-a sunat si Carrefour spunandu-mi sa ma duc sa verific ca totul e ok acum, si sa mai cumpar de la ei. Da, Romania, Bucuresti.
–––––
Cu sau fara legatura: am un prieten politist. Orice sesizare facuta la ei, daca nu e rezolvata ramane ca “AN” (autor necunoscut) sau “dosar in lucru”. Cu cat au mai multe din astea, cu atat primele, bonusurile, etc.-urile scad. :) So, reclamati! Orice mic rahat care nu respecta legea, reclamatie. "
Cristi

Cat despre mine, am incercat o singura data sa sun la OPC si mi s-a parut un proces prea birocratic, care nu parea sa conduca la vreun rezultat, asa ca am renuntat pe parcurs.

Comentariul acesta mi-a dat insa incredere si sper sa va dea si voua.

Asa ca da, are rost, sesizati!


3 comments:

Poate s-o mai fi schimbat ceva... Acu 10 ani cand am plecat din tara, m-am dus sa reclam la OPC ca la magazinul din coltul blocului vand bomboane fara eticheta, mai erau si negre ca smoala si pui care put de la colţ şi m-am trezit cu proprietarul la usa, cu mainile in solduri, ca ce cucoana, te-ai dus sa ma reclami, nu ti-ar fi rusine? Iti dai seama? Opecista a pus mana pe telefon si l-a avertizat, mai mult, i-a dat adresa mea exacta! :)))

o femeie spunea...

eu sunt genul de "baba civica". Am dat cateva mail-uri la opc bucuresti pt produse expirate in MegaImage, la politia rutiera pt masini parcate necorespunzator, adaugat poze, in magazine daca vad ceva in neregula eu spun (cu ton placut, de genul: cred ca v-a scapat sa sortati raftul x, sunt produse deja expirate), la Billa am rugat un angajat sa vina langa mine cand dezlipeam codul de bare de pe carne, dedesupt fiind alta hartie, cu o data de expirare expirata; opc are reclamatii de la mine contra bancii; a fost o situatie la banca unde am spus stop, vreau cu seful etc.
Unele lucruri s-au schimbat, pe loc, sau a 2a zi. Altele habar nu am.

Daca tacem, daca ne lamentam si gasim scuze, nu vom vedea solutiile. Sunt 2 cai diferite in viata pe care putem merge: pe calea scuzei sau pe calea solutiei; iar eu sunt om de actiune.

Ela Iliesi spunea...

O femeie de actiune intr-adevar. Te felicit!