Google Offers promovate si in Romania

Auzisem de ele dar abia azi m-am intalnit cu una, cand am vazut pe DizabilLove o reclama la Google Offers.


Banuiesc ca nu e vorba de o campanie Google AdWords optimizata gresit ci de una prin care Google se pregateste sa intre cu ofertele si pe piata din Romania. Momentan nu poti decat sa te abonezi la ofertele care vor veni in zona ta.


Americanii au deja parte de oferte Google de mai bine de un an. In acest stadiu afacerea nu difera foarte mult de cea a Grouponului si a altor sute (mii daca ne gandim international) de site-uri care comercializeaza oferte de grup. In sensul ca nu sunt specializati pe vreo nisa. Folosesc chiar si acelasi design ca si celelalte site-uri. Un lucru normal insa avand in vedere ca vin tarziu pe o piata educata/obisnuita ca lucrurile sa fie intr-un fel.


Diferente insa sunt. Incep cu cele mici.

Spre deosebire de ceilalti, Google:
- promoveaza ofertele altor site-uri de reduceri de grup (la noi doar site-urile agregatoare ca Redutti fac asta)
- promoveaza oferte valabile pe mai multe zile (in timp ce altii se bazeaza in general pe oferte limitate la o zi)
- au pagini intregi dedicate antreprenorilor (in timp ce altii au doar o pagina cu niste date de contact)

Exemple:

Pagina About:

Pagina Customers:

etc.

Apoi mai sunt diferentele mari. Google are:
- Android. Adica o legatura intre oferte si smartphone-ul tau bazata in principal pe sistemul de operare, dar mai specific pe pozitia ta geografica
- motorul de cautare. Insemnand acces la toate cautarile pe care le faci. Stie ce iti place, ce cumperi, din ce zona faci cautari
- Google AdWords. Iti poate servi reclame de interes fara sa il coste nimic.
- adresa ta de email. Sau mai exact de Gmail. Abonarea implica doar apasarea unui buton.

Aceste cateva diferente ii dau un avantaj urias lui Google in fata oricarui alt site de reduceri de grup. Ca si consumatori nu avem atat de mult de pierdut, decat daca suntem prea cheltuitori, ca antreprenori online insa, mai ales daca se viza acest domeniu al ofertelor, trebuie sa vii cu ceva foarte util si original ca sa te poti diferentia si sa nu fii acaparat de acest gigant.



Ai gasit in articol o informatie utila pe care o vei folosi? Mentioneaza te rog sursa.