Se stie ca de la McDonald's pana la Biserica toata lumea incearca sa se bage in viata ta cu un produs sau un concept de cat mai de mic. Explica Martin in Buyology mai multe despre asta. Marketingul poate fi foarte.. parsiv.




In ultimii ani am observat cum devin din ce in ce mai mult consumatoarea si promovatoarea unor produse. Ma intreb cat la suta e calitatea produsului in sine, multumirea mea fata de el, si cat e rezultatul de expunere la reclama lor.

Un alt fenomen observat, la mine si Alex cel putin, e o usoara furie pe produsele care incerce sa se bage subtil in viata noastra. Alex refuza sa se uite la The Avangers. Iar eu azi de exemplu am mustacit vazand aceasta poza adaugata intr-o comunitate unde sunt de obicei doar fotografii facute de oameni adevarati la cununia/nunta lor. Acestia doi nu-mi par decat doi actori ce tin niste sticle de Cola.


Cred ca mai degraba prefer o reclama sincera, ca un spam venit spre mine fiindca ma ocup de seo, decat o reclama ascunsa.

Dar intrebarea mea din titlul articolului se refera la altceva. Ce credeti despre posturile 9gag despre Nutella, Hunger games,?


Dar despre pozele inspirationale din comunitatea de slabit de pe tumblr unde in 90% din fotografii fetele au intamplator pe ele haine marca Nike?




Sunt reclama sau sunt rezultatul unui marketing foarte inteligent? Stiti cum se zice, marketing bun la mar nu a facut Eva spre Adam, ci sarpele care a convins-o pe Eva sa promoveze marul si spre Adam.