Am vazut iar o gramada de filme si noi si vechi si fiindca lista tot creste si sigur nu o sa mai fac fata la rezumate ma gandeam sa vi le prezint in ordinea in care mi-au placut, de la cele care m-au impresionat sau m-au tinut in priza, pana la cele pe care nu le-as mai vedea din nou daca as putea sa dau timpul inapoi.
De asemenea am un serial bun pentru voi, un film scurt si un site cu super recomandari de filme.
Super ok si ok
Gone baby, gone
Freedom Land
Seven Samurai
Miracle at St Anna
Garden State
Mr Deeds goes to town
The life before her eyes
La meglio gioventu 1+2 (The best of youth)
Kama Sutra - A tale of love
Away we go
New York I love you
Once
Paper Heart
Asa si-asa
Limitless
Hanna
Pumpkin
Insidious
White Noise
Xmen 2011
Just go with it
Enemy at the gates
The lost blade man
Gnomeo and Juliet
The Philadelphia Story
A single man
How to deal
The awful truth
Much ado about nothing
Mai bine nu
The Romantics
Red riding in the year of our lord 1980
Lake Mungo
Vacation
One Missed Call
Rebound
Serial
In ce priveste serialele m-am uitat si eu la Band of Brothers. Foarte multi actori buni, ingrijit filmul, buna actiunea, dar pe mine nu ma tine de atata violenta.
Short
De la Titi am primit intr-o zi un filmulet foarte frumos de aprox un sfert de ora, cu povestea unui zambaret. Mi-a placut maxim ideea.
Site cu recomandari de filme
Jinni e un site foarte tare - iti faci cont, dai note la filme, adaugi filme la favorite si ei iti fac un fel de profil psihologic.
Si dupa ce descoperi din Your personlity sketch ca de ex iti plac filmele care au couple relations ca plot, feel good ca mood si date night ca audience, dai peste filme cu adevarat similare cu ce ti-a placut.
Nu-ti mai ramane decat sa faci rost de filmele pe care ti le recomanda :D
0 Comentarii