Cum slabesc eu

Greutatea in exces e o problema de sanatate, de estetica si de confort psihic. Cum o rezolv eu:

Alimentatie:


In prima luna urmez urmatoarea dieta:

sunt atenta sa beau cel putin 2 litri de apa sau ceai pe zi
apa plata si ceai verde sau ceai de musetel

dimineata si seara aleg doua-trei din urmatoarele: o feie de paine, o felie de sunca, o felie de branza sau branza de vaci, ou fiert tare, doi crenvusti, un iaurt
gustari intre mese: un mar sau o portocala
la pranz un pic din toate: supa, salata, carne la gratar, ciuperci sau cartofi la cuptor

(mancarea duce cam la 3 milioane pe luna, cred ca mai putin decat in mod obisnuit)

Dupa care incep sa diversific mancarea introducand si:
dimineata sau seara: cereale, omleta, cas
gustari: alte fructe
la pranz: ciorba de pui sau de vitel, orez, fasole verde, mazare, brocoli, conopida, ficatei, piure, sarmalute, samnatana, ton la conserva

Cand e vorba de dulciuri pacalesc pofta cu ciocolata cu cea mai multa cacao, sau cativa biscuiti dietetici cu fibre

Binenteles, cresc si efortul fizic dupa acea prima luna. Ceea ce ne duce la urmatorul punct:

Fac sport:


Gimnastica in casa, focus pe zonele corpului care vreau sa arate mai bine
Bicicleta, pana acum faceam pe una de casa, ieri insa mi-am luat una cu care sa pot face drumul casa-serviciu, plus iesiri in weekend
in plus: role, dans,
mi-as mai dori sa joc volei cu alti amatori, sau ping-pong, sa merg si la inot, sau sa alerg

Dupa doua luni de obicei e nevoie de inca un impuls ca sa se continue slabirea, asa ca apelez la

Tratamente corporale:
Vacuum
Impachetari
Capsula cu infrarosii
pentru celulita

Am inteles ca s-ar recomanda si acupunctura pentru apetite foarte greu de controlat

Dorm bine


nu stau noaptea mai tarziu de ora 22 la calculator

Ma motivez
imi fac poze cel putin o data pe luna ca sa imi vad evolutia si asa, prin ochiul aparatului
imi amintesc de ce vreau sa slabesc
port haine care inainte imi veneau la limita
citesc literatura care sa ma mentina pe drumul bun (dezavantaje kg in plus)

si incerc sa ma bucur la fel de mult de viata in ciuda restrictiilor.

Aceasta ar fi reteta, sa slabim frumos si repede!

6 comments:

Mihai spunea...

ping pong is a mothafucka, eu intr-o vreme jucam fotbal regulat dar dupa o sesiune de tenis de masa ma durea spatele, picioare, maini, buci, etc :D foarte bun exercitiu.
si sa stii ca alergatul consuma de doua ori mai multe calorii decat biciclitul. http://www.healthstatus.com/calculate/cbc

Ela Iliesi spunea...

i-auzi, foarte tare, nu stiam ca e asa tare ping pong-ul

stiu ca alergatul e grozav, din pacate duc o greutate foarte mare unde va mai in fata corpului asa.. :P si se pun pb de elasticitatea pielii, zdruncinaturi..

dar nu ma las, o data pe saptamana fac si o alergare!

denisia spunea...

nu am probleme cu greutatea... insa... ce tot observ e cu 2 litri de apa zilnic....

din ce informatii am prins eu, stiu ca povestea cu 2l de apa a ramas din timpul razboiului, era pentru soldati... nu stiu daca s-au mai facut teste de atunci si chiar trebuie 2l...

Ela Iliesi spunea...

buna Denisia,

interesant, nu stiam de unde vin faimosii 2 litri, oricum vara se bea lejer o sticla mare de apa, de sete nu ca ar trebui neaparat :)

Eliza spunea...

am fost absenta din cititul blogurilor pentru o perioada si de-abia acum ti-am vazut postul :)

daca vrei sa joci ping pong si n-ai cu cine sau mai vrei sa schimbi adversarul, ma voluntariez :)

Ela Iliesi spunea...

ooo, sigur ca da, mergem!

eu stiu mesele din parcul national de la muncii (cu fileu), cele din izvor (fara fileu) si cele din tineretului (mai mereu ocupate)