An education e un film bun desi simti de la inceputul lui ca ceva rau o sa se intample. Jenny e o fata de 16 ani care se straduieste sa duca o viata asa cum trebuie, sub indrumarea parintilor si a profesorilor. Studiaza mult, e pasionata de violoncel si vrea sa intre la Oxford.
Jenny e intamplator si o fata foarte draguta, care atrage interesul unui anumit David, aproape de doua ori cat varsta ei. David pare sa aiba multi bani si legaturile necesare pentru ca ea sa ajunga unde isi doresc si parintii ei.
M-a fascinat Jenny, intre timp mi-am dat seama si de ce. Nu gandea deloc ca o fata de 16 ani, a pus cele mai potrivite intrebari, a facut cele mai bune alegeri de moment, nu ar fi ratat nimic din ce ii oferea viata.. Avea deja "mintea de apoi"..
sa-mi spuneti cum vi s-a parut
Am mai vazut o droaie de filme dar nu le-am mai tinut asa bine evidenta..
I love you man - comedie, cu ceva adevar in ea.. sunt barbati hetero care stiu sa aiba relatii de prietenie numai cu femei, ori nu au intalnit inca barbatul potrivit :)
Gake no ue no Ponyo - anime, bun, o poveste pt oameni mari, mi-au placut pestii preistorici :)
Sherlock Holmes - la fel ca in Iron Man, rolul de dement i se potriveste perfect lui RDJ
Avatar - interesant dar atat. mi-a adus aminte de Pocahantas. Ah si mi s-a facut rau la film, o sa ocolosc imax-ul si 3d-urile
The Hurt locker - am stat in tensiune tot filmul, ori mai bine zis toata jumatatea de film cat am rezistat de fiecare data cand am vrut sa-l urmaresc
The Imaginarium of Doctor Parnassus - prea ciudat pt gusturile mele, tot asteptam sa apara J Depp
Up in the air, The man who stare at goats - doar daca sunteti fani George Clooney, mie mi se pare un nesuferit
Sad Cyperess - ecranizarea unei nuvelei de Agatha Christie, mie mi-a placut dar nu cred ca prinde la oricine
Jhonny Stechino - din '91, cu Roberto Benigni in dublu rol si cu sotia lui Nicoletta Braschi. Recunosc sunt innebunita dupa actor, ma distreaza grozav, nu va recomand insa filmul :))
2 Comentarii
De Avatar nu vreau sa mai aud niciodata.
Sherlock Holmes a fost tare, dar nu-mi plac filmele care se termina lasand loc de partea a2a. Pentru ca in general vreau totul aici si acum.
The Hurt Locker- un film cam ca oricare altul de genul, gen care pe mine ma fascineaza. Dar el in sine nu a avut nimic in plus sau in minut.
Up in the air a "aterizat" la fix, in momentele in care ma visam stewardesa. Si inca ma visez.
Restul nu le-am vazut, dar planuiesc sa vizionez o droaie de filme si sa spun si altora daca merita sau nu. Daca tot pierd eu x ore din viata si vad un film prost, macar sa nu o faca si altii.