Nancy

Am auzit zilele trecute rezultatele unui sondaj care plasa Romania printre ultimele tari intr-un clasament in functie de cat de multe produse pentru ingrijire (inclusiv corporala) cumparam. Eu cred ca nu s-a calculat cum trebuie din mai multe motive:

1. Piata neagra a produselor de ingrijire
Desi aud multa lume indoindu-se de asta, oamenii de la tara isi cumpara totusi cele trebuincioase ingrijirii. Problema e de fapt ca isi cumpara produsele pe care le gasesc acolo la semi-carciuma-semi-magazin-mixt din sat unde sapunurile cele mai la moda sunt Nancy iar pasta de dinti cea mai buna e inca SuperCristal. Si nu cred ca in sondajele lor ii intreaba cineva si pe producatorii acestora cat anume au vandut ori daca ii intreaba probabil primesc niste raspunsuri contrafacute care sa nu le afecteze afacerile.

2. Numarul extraordinar de pitipoance si cocalari
Mi-e greu sa cred ca exista in atatea tari vanzari mai mari la gloss pentru buze sau gel pentru aranjat parul decat la noi. Cred de fapt ca suntem campioni la cumparat lacuri de unghii, placi de intins parul, vopsea de par si in general produse Avon. Produse pe care si le cumpara si baietii la noi.

3. Inghesuielile din saloane
Azi am mai descoperit un salon cu solar undeva pe o straduta deloc centrala si cred ca sunt mii de saloane care functioneaza numai in Bucuresti. Ma indoiesc ca s-a luat in calcul si suma platilor pentru astfel de servicii in tara noastra. Precizez ca si aici am asteptat de cateva ori la manechiura si dupa baieti.

4. Cumparaturile de fite
Nu ma refer doar la inclinatia spre fatarnicie care duce la cumpararea unor produse de lux, ci chiar si la faptul ca numarul de detergenti scumpi cumparati a crescut in ultimii an, diferenta de calitate nefiind asa mare avand in vedere ca detergentii mai ieftini au de fapt forumele de acum cativa ani ale detergentilor scumpi. Aici as spune si de numarul mare de cumparaturi, respectiv plinatatea hypermarketurilor de la noi.

Dar ma rog, daca spun ei ca suntem niste neingrijiti ma multumesc si eu sa ii numesc niste neinformati.